loading...
DesignWorld
ads

  

طراحی جهان


طراحی جهان
طراحی جهانی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ehsan در تاریخ 1392/09/22 و 21:29 دقیقه ارسال شده است

سلام اشكالي نداره داداش پيش مياد ديگه
بعدم من امشب تا ساعت 11 هستم فردا و پس فردا نميتونم انلاين بشم شايد دوشنبه شب تونستم بيام امتحان دارم بعدم احتمال زياد دوشنبه اخرين روزمه ميام نت تا پايان امتحانات
بايد با تمام وجود بخونم امسال نهايي ام ميگن خيلي سخته
و اينكه منظورت از همكاري رو بيشتر توضيح بده اگه امشب تو ياهو ان بشي كه خيلي عالي ميشه

این نظر توسط ehsan در تاریخ 1392/09/22 و 14:31 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش بنر ما كي تموم ميشه و اينكه اگه وقت نداريد لازم نيس طراحي كنيد
خودم طراحي ميكنم شکلک
يك بنر مساوي با 30 روز بنر شما در سايت قرار داده ميشه شکلک

این نظر توسط وحيد در تاریخ 1392/09/20 و 13:23 دقیقه ارسال شده است

سلام
به جاي بنر قبلي ثابتتون اين بنر متحرك جديد رو گذاشتمشکلک

این نظر توسط ehsan m در تاریخ 1392/09/18 و 23:17 دقیقه ارسال شده است

سلامی دیگر دوست من خوبید اشکالی نداره داداش دو روز دیگه هم صبر میکنیم و اینکه جهت حمایت از شما بنرتون را در سایت قرار دادم
میتوانید بیایید و ببینید موفق باشید یاعلی

این نظر توسط ehsan m در تاریخ 1392/09/18 و 15:17 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست من خوبید ببخشید این بنر ما کی آماده میشه ؟
یکی برام طراحی کنید داداش با سلیقه خودتون ممنون میشم این از ادرس وبلاگم http://www.funny4fun.rozblog.com
اینم ایمیل seven3tar@yahoo.com
داداش ممنون میشم که سریعتر طراحی بشه
در سایت هم عضو هستم 7star من هستم موفق باشید
یا علی

این نظر توسط ehsan m در تاریخ 1392/09/16 و 23:42 دقیقه ارسال شده است

سلام وب سایت خوبی دارین خوب رفیق یه بنر میخواستم با اندازه 240*120 که برای سایت تفریحی و سرگرمی میخواستم با سلیقه خودتون لطف کنین برام یکی بسازین ممنون اینم ادرس وبلاگم www.funny4fun.rozblog.com
موفق باشی رفیق فعلا بای

این نظر توسط خنده بازار در تاریخ 1392/09/16 و 20:07 دقیقه ارسال شده است

داداش بنرت تعویض شد راستی داداش میشه بنر240در120 خنده بازار برام طراحی کنی ممنونمشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

طراحی جهانی

طراحی جهان

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    سایت ما را چگونه ارزیابی می کنید؟
    ads

    طراحی جهان

    طراحی جهانی

    امار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 47
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 1,075
  • بازدید کلی : 9,521
  • کدهای اختصاصی
    ads
    بنر رایگان
    طراحی جهانی